2 Eylül 2009 Çarşamba

Kabullenmek

Şaşırmayan bir millet olarak adaptasyonumuz epey kuvvetli. Darbe planları açıklanıyor, herşey beklenir; dünyaya meteor düşecek deniyor, Allah'ın taktiri; Rusya Gürcistan'a saldırıyor, zaten belliydi.... yahu biraz şaşırır, garipser insan; bir tepki verir. Her şey planlarımız dahilinde gidiyor bir milletiz yani, her olay imkan dahilinde ve kontrol altında. Bir acaip soğukkanlılık, aldırmazlık, tam tabiriyle sallamama!
İşte haberlerde gördüm bu Sivas olaylarının baş sorumlularından, kışkırtıcılarından bir herif yıllardır arandığı halde bulunamazken yıllarca emekli maaşı almış devletten. Bariz boktan bir durum. Ama işte bizdeki de pek koruyucu bir devlet mekanizması: katiline, suçlusuna bile hakkını ödüyor. "Bizde kimsenin hakkı kalmaz" durumu.
Genel olarak memleket her daim skandalların, haksızlığın coğrafyasına dönüştüğünden yukarıdaki ve benzeri haberler, çirkeflikler gün yüzüne çıktığında kimse sesini çıkartmıyor, sallamıyor. uzandığımız yerden başlıyoruz: bu da birşey mi.... tarzı yorumlara.

haber: Sivas katliamı davasında yıllardır bulunamayan firari sanık eski Sivas Belediye Meclisi üyesi Cafer Erçakmak’ın Fransa’da olduğu ortaya çıktı. Erçakmak’ın, 1998 yılına kadar SSK’dan emekli aylığı aldığı da iddia edildi.

yorumlar:

-Ne olacak;Kenan Evren'de alıyor senelerdir...
-Bu hükümet bu gibi rezillere işde verir........
-e doğal tabi,...
-Güzel haber...

1 yorum:

  1. bir diğer yorum :bizim başımızı da bunun gibiler YAKTI zaten.

    YanıtlaSil