Memleket medyasında salaklık baki, her çeşit manipülasyon gırla... aşağıdaki videoda Ahmet Davutoğlu'nun Reyhanlı'da meydana gelen patlamalarla ilgili açıklaması var; istihbaratı kısıtlı bir adamın, soruları geçiştirmek amaçlı, fazla soğukkanlı cevaplarını içeriyor.
Aradaki farklar kan dondurucu; bize, fikri somut kılmak için hayalgücü ve hayasızlık dışında hiç, ama hiç bir şeye ihtiyaç olmadığını gösteriyor, kanıtlıyor. Ha, belki biraz da paint programı kullanma becerisi! Ben bunu hayasızlık dışında en az on kötü davranış kalıbına yorarım ki bu listenin başını çıkarcılık, insanlığı hiçe sayma, kan içicilik gibisinden ağır toplar oluşturur. Haber alma ihtiyacını bu siteden karşılayanları aptal yerine koymayı saymıyorum bile!
İlkokul üçüncü sınıfta, bilmem kaç yüz velede andımızı yanlış okutmuş olan bendeniz, akil insan heyetlerinin başına gelenleri görünce bu listeyi yapmayı kendime görev bildim...
9. Bu da hayvanlı nasyonalizm, tam manasıyla bir hastalık belirtisi
8. Her okulun bir yerinden dahil olduğu "en güzel ..... okuma yarışması". Bunun Kuran versiyonu çok tepki topluyor, İstiklal Marşı olunca herkesin gönlü bir hafifliyor. Marşa "İstiklal Marşı" diye başlayan ve daha ikinci mısrada ağlamaya başlayan çocuk... Fonda orjinal beste yerine bildiğiniz fon müziği çalması sebebiyle bunu seçtim. Demek ki, dinleyene duygu seli yaşatması beklenen müzik, artık yeterince etkili olamıyor, yerine "ana haber müziği" dayıyorlar...
7. Sırada sentezciler var. "Metallica feat. Mehmet Akif" stayla ile kitleleri coşturan metalci kemalistlere selam olsun!
6. Sentezcilerin ikincisi ve sanırım daha popüler olanı elbette mehteran + İstiklal Marşı ya da Osmanlı + T.C., olmadı "ceddin deden" + "çıktık açık alınla"...
5. İlk beşte elbette ciddiyeti bir kenera bırakıp taşşak boyutuna geçeceğiz. Sırada, alkışlarınızla birlikte, Konya esnafı. Hemen her Ramazan karşımıza çıkan "jet imam" klişesinin bürokratik-kemalist versiyonu.
4. "Nasıl İstiklal Marşı okunmaz" üçlüsüne sıkı bir başlangıç olarak Mehmet Ağar ve şurekası var sırada.
3. Üçlünün ikincisi, elbette ancak "yorumsuz" denilebilecek bu amcalar.
2. CHP denince akla bu gelmiyor ama trajikomik denince neden bu gelmesin?
1. Geldik listenin zirvesine; her adil listede olduğu gibi ilk sırayı bir kişiye teslim etmekten uzak durarak adaylara paylaştırmayı tercih ediyorum. Karşınızda akil insanlar heyeti toplantıları ve "vatan, millet, sakarya" edebiyatının en komik, en acınası, en damardan haliyle TGBliler
Şimdi, tam burada, insanın aklından muhafazakarlık- modernite ilişkileri falan geçiyor aslında, ama benim mezhebim geniş olduğundan, sözü, hababam sınıfı denen o haytaların bile, bırakın İstiklal Marşı'nı, Gençliğe Hitabe'yi ezbere okuma sahnesine getirmekte bir beis görmüyorum. Varın Ziya Paşa'nın "Terkib-i Bend"i ile Mustafa Kemal'in "Gençliğe Hitabe"sinin çatışması üzerine siz kafa yorun...
"yarım saat geçmiyor ki siren sesinin çınlamasını bize miras bırakıp da bir ambulans, bir itfaiye, bir polis panzeri geçivermesin kapımızın önünden; büyük günler yaşıyoruz dostlarım"
29 Ekim 2023 kutlamalırının olası fotoğrafı
"kimileri, evrimi bir tür adaptasyon süreci olarak görüyor ve bu durumda, yani evrim gerçekten de sadece bundan ibaretse bizler, o hep küçümsediğimiz, ürküp iğrendiğimiz, metalik renkleri, korkunç bakışları, kocaman cüsseleriyle bok sinekleri olmaya evriliyoruz gün be gün"
"bu eller, bu dudaklar yitecek bir vakit, bir gelecekte kanatlarıyla doğan ilk bebeği yine o aptal manşetlerden okuyup sevineceğiz artık uçabildiğimiz için..."
2023'te en az 9 çocuk olacak
"bu gözler, bu amlar, sikler körelecekler; boyunsuz kadınlar, omuzsuz erkekler gelip kurulacak fotoğraflarımıza, bakıp bakıp özleyecek, efkarlanacağız"
2023'te "turkish kiss"
"kanatsız erkek, kanatlı kız filmleri çevrilip izlenme rekorları kıracak"
2023 Türkiyesinde sıradan bir kır düğünü
"pencere pervazlarında kendimizi cama vura vura çıkartacağız son vızıltılarımızı. hızla gelişecek kalbimiz ve özgürlüğe kanat açacak, vızvızvız diye marşlar eşliğinde senkronize uçuşlarla bayramlar kutlayacağız"
Bu naçizane yazıyı, bugün Emek Sineması'nın yıkımına karşı yapılan gösteride doya doya içime çektiğim biber gazının şerefine, İstanbul Emniyet Müdürlüğü'nün bütün neferlerine ithaf ediyorum; çok kral adamlarsınız lan harbiden, maskelerinize hastayım!
hastalıklı ve ukala, insanlardan nefret ediyor, umursanmıyor, sevilmiyor, yanlış anlaşılmakta üstüne yok, çok biliyor, az konuşuyor, görüyor da ses etmiyor, sert yazdığı söyleniyor, beğenilmiyor ama aslında iyi çocuk...